Overblog
Edit post Seguir este blog Administration + Create my blog
7 noviembre 2013 4 07 /11 /noviembre /2013 20:31

...Quan tenia nou anys (quina odisea!) vaig voler definir l'amor. Quan tenia nou anys, ja creia en l'amor. Enamorat de l'amor. Amant de les paraules. Sempre...

 

Mai no heu sentit alguna cosa que no encaixa? Com si estiguessiu presoners, tancats dins d'una caixa? Mai no heu sentit un cor de badalla i balla? Mai no heu sentit una veu dins teu que no calla?

L'amor té moltes cares, també té moltes creus.

L'amor té moltes mirades, també té moltes veus.

Qui l'ha viscut, sap que és molt més del que s'explica.

Qui no l'ha viscut, espera amb paciència el seu dia...

 

Quan tenia nou anys (quina odisea!) vaig voler definir l'amor. Quan tenia nou anys, ja creia en l'amor. Enamorat de l'amor. Amant de les paraules. Sempre.

Quan tenia nou anys vaig escriure una poesia per Sant Jordi. I, per sorpresa meva, va guanyar el primer premi. 

Em vaig sentir estrany. Em vaig sentir bé. Com si hagués obert una escletxa dins meu. Una escletxa de llum.

 

Aquí teniu aquella poesia.

Aquí teniu un tros de la meva vida.

Aquell poema que vaig escriure un dia d'abril de fa uns quants anys.

Aquell poema que vaig escriure quan només tenia nou anys:


 

L'AMOR

 

L'amor et fa estar:

content o trist,

i fins i tot feliç.

Trist per la pena,

content per la felicitat.

Les dues coses juntes

es diuen amistat.

L'amistat ve de:

Barcelona, Tarragona,

això és viure feliç,

i conviure sense risc.

Compartir este post

Repost0

Comentarios

COMPRA AMLEPSE

 

AMLEPSE, ROBERT CASJUANA DASCA, Amlepse, amlepse llibre, amlepse libro
AMLEPSE, la meva primera novel·la publicada

 

 

 

...Hi ha moltes coses per sentir...

 

 

 

The Raven Boys, MAGGIE STIEFVATER

J.DICKER

"Dues coses donen sentit a la vida: els llibres i l'amor".

 

JOEL DICKER

 

I wonder

"I wonder how many times you've been had

And I wonder how many plans have gone bad

I wonder how many times you had sex

And I wonder do you know who'll be next

I wonder I wonder wonder I do"

 

Rodriguez

 

Un dels meus llibres preferits

...Hi ha tantes coses que es tornen boniques quan te les mires bé...

 

...Hi ha coses que és millor deixar enterrades i oblidades...

 

 

...Al cap i a la fi, fer-se gran és qüestió d'aprendre a mantenir-se en el bàndol dels que riuen...

 

...Si penses que hi haurà demà, s'esvaniran les teranyines i les penes....

 

 

Si no em desperto, LAUREN OLIVER

"EL AMOR ES LA DROGA DEFINITIVA"


 

 

 

BRYAN FERRY

Frases

...La joventud es una novia caprichosa. No sabemos entenderla ni valorarla hasta que se va con otro para no volver jamás...

 

 

Juventud de Homero


 

Marina, CARLOS RUIZ ZAFÓN